Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

torstai 28. lokakuuta 2010

Miten tässä näin kävi?

Mä alan murtumaan, ei voi käydä näin.
Nyt alkaa tuntumaa et mistään ei tule mitään, aikuisten oikeesti.
Joko liian laiska, liian välinpitämätön, liian miettivä, liian...
Tää ei ole minä, tää on joku muu tunnetila, mene pois.
Katoa, häviä, tuhoudu äläkä koskaan palaa, anna
minun olla onnellinen, edes hetki. Mä en pääse
pakoon omia ajatuksianikaa, sekös mua ahdistaa?

" ♫ ..Onnellinen, en saa olla onnellinen...
...en voi olla onnellinen, en saa olla onnellinen... ♪
"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti