Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

lauantai 16. lokakuuta 2010

Yesterday, anyday... Anyone?

*yawn*

Viime yönä tuli nukuttua kohtalaisesti, nähtyä "pikkusiskoa" (sain arvonimeksi Random Isoveli, thanks...)
ja sain taas jonkun hullun kaupungilla mun riesaksi, miksi aina minä?

Sitten Siili aka se "pikkusisko" kävi meillä, se piirsi tollasen tyttelin jota se kai aikoo cossata, mua nakertaa koska se on hieno, piirrustus siis (Ajattelin että mä piirrän tosta oman version, kekeke~). Näytän sen ehkä, jos saan siltä luvan. Sit se piirs toisen kuvan, joku omakuva se sano sen olevan. Seki on hieno, nakerrus x2...

Ulkona on kylmä, TOSI kylmä. Odotin tänään torilla bussia 45min, kun en muistanut että eletään sunnuntaita...

*Thank you music, for being there when no one else was*

Nyt koomaan kotona, kirjotan tätä ja mietin millä saan tämän päivän kulumaan nopeammin.
Voisin istua kotona ja miettiä mitä tekisin sen erään kanssa, en jaksaisi mutta pakko se kai on.

En pidä syksystä ja vihaan talvea,
syksy vie kaiken voiman ja talvella
on kylmä ja lunta,
silmänkantamattomiin..

Olen kesälapsi, sillon riittää puhtia ja energiaa vaikka muille jakaa.
Kesällä ei tarvitse pukeutua paksusti ja lämpimästi,
(taino, enhän mä talvellakaa pukeudu mutta kuitenkin.)
...ja se lämpö

"Sormet vieraat soittavat, tätä soitinta.
Kuoleman sormet kylmät ja kankeat..
Astun sisään portista, vieras maailma.
Avautuu sen takaa maisemat ankeat...
Nyt sanat on jo sanottu, laulut on laulettu.
Aamun koittaessa ilta jo hämärtää...
Kun hukun itkuuni, toivon että jää
Edes kauniin kukan nimi tänne elämään.."

2 kommenttia:

  1. awww. Kiitos, ''Näytän sen ehkä, jos saan siltä luvan'' ai miulta? joo

    VastaaPoista
  2. Mikset sie puhu mulle kun kysyn sulta?

    VastaaPoista