Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

maanantai 18. lokakuuta 2010

Pelottavan hiljainen aamu

Mä vihaan näitä aamuja, jolloin herään yksin ja kylmissäni (nukun ikkuna auki, daa?)
Äiti soitti ja kertoi että:

"Oletko hereillä? Muista ruokkia kissat, Kimi (mun pikkuveli) on siskolla yötä,
minä en tule tänään kotia ja isä lähti.."


Viimeset 2 sanaa kummittelevat mun päässä vieläkin, Isä lähti sitten oikeasti.
Aikuisten oikeasti. Se suuntas Hesaa ja otti pöytäkoneen mukaansa,
onkohan se löytäny jo kämpän sieltä? Kimi taitaa olla ainut joka ei tiedä
että porukat eroaa. Mitä mä vastaan jos se multa kysyy? "Se meni Hesaa"
Tää on PERSEESTÄ. Aikuiset on tyhmiä...

Tästä tämäkin aamu sitten käynnistyy, jos tänään sais jotain järkevää...

1 kommentti:

  1. Kultapieni, ei ole sun asiasi hoitaa sun vanhempien juttuja. Jos Kimi kysyy ni sun ei tarvitse sanoa mitään. Son vasta lapsi ja sun äitis pitäis hoitaa tää homma.

    VastaaPoista