Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

tiistai 19. lokakuuta 2010

Escape from reality.

Jepaaaaa...

Tiedän omat vikani, yritäthän elää sen kanssa, jooko?


Tää päivä on ollu ihan koomaaaaaa... Ava ja Heini tuli päivää piristämää
ja katottii jotain ihme leffaa, "Tyttö joka leikki tulella" tai joku semmonen.
Mä olen aika väsynyt, mitään raskastahan mä en ole tehnyt, mut henkisesti, junou?

Ja ne synttäritki on tosiaan jo 22 pvä, ihan kohta. Sitten en ole enään "teini"
En mä haluaiskaa, tieto siitä että kuolema lähestyy taas ei houkuta..

Mikä mua vaivaa, mun ajatukset harhailee laidasta toiseen ja tuntuu
et mikään ei pysy kasassa, edes ne omat ajatukset.

Huomenna on jo uusi päivä, toivottavasti sillon helpottaa...

1 kommentti:

  1. tyhmä pylly sä mihinkää oot kuolemassa ! >:---(
    ps. saat hakee mulle joskus tupakkaa !! XDD

    VastaaPoista