Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

tiistai 7. joulukuuta 2010

Memories from eternity

Sanat, jotka satuttavat.
Jotka saavat tuntemaan suurta ikävää, kaipuuta.
Saavat muistamaan, miksi jaksoin.
Jaksan edelleen, muistoissani hän vielä hymyilee minulle.
Lempeästi, kuten silloin ennenkin...
"Et ehkä tunne minua, mutta voi oppia tuntemaan.
Et ehkä ymmärrä minua, mutta voit yrittää ymmärtää..
Se et ole sinä, joka on hortoillut pimeydessä yksin.
Tie jonka valitsen, ei ole yhtään sen valoisampi,
surkea, kivulias, kivinen ja mahdollisimman hankala.
Rangaistukseksi siitä, mihin minä en edes osallistunut,
rangaistus siitä, etten ole yhtä vahva kuin ennen.
Vielä tulee päivä, jolloin olen täysin parantunut.
Päivä, jolloin aloitan kaiken alusta...

...Olen niin väsynyt
 


 "  Soot menos, moon jäämäs.
Soot ihana, si saat min nauramaa.
Yks vaa mussuttaa .
Joo, min piti kertoo sinulle ajatuksia,
sin kissas syö kaikkea
Soot rakas, soot tärkeä, soot jo nyt
osa minuu, pelottaa kuin helposti sinust
välittää vaa enemmän.
Thank God for the Internet.
Tulen ikävöimään sinuu ihan älyttömästi.
Soot min, moon sun.
   "


This is the end of this fairytale..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti