Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

torstai 9. joulukuuta 2010

Tää on mun Stadi;

" Tää on mun Stadi: snadi metropoli -
kolinaa sporien yössä kuuntelen...
Tää on mun Stadi; vanha hippi rotsin alla
dallailen halki torien... "
En muistanutkaan, kuinka karulta tietyt osat stadista näyttikään.
Selvästi muistaa, miten hankala täällä olikaa..
Silti se oli omalla tavallaan erittäin kiehtovaa, jännittävää...


" Tää on mun stadi; snadin kundin lailla
skönee diggailen... stebui stikkailen !
Tää on mun stadi; spugejengistäkin
tsennaan jokaisen samanikäisen... "


Käväisin muistelemassa menneitä Myllypuron Ylä-Asteella,
opo tunnisti heti, ryhmänohjaajalla kesti hieman.
Musta oli kuulemma kasvanut nuori ja komea miehenalku,
otan sen kohteliaisuutena. Koulu ei ollut muuttunut paljoakaan,
pieniä muutoksia. Soitin vanhoille tutuille, sovin tapaamisia ja niin edelleen.
Jännittää hieman. Pääsee näkemään ihmisiä, jotka ovat olleet mukana
mun elämässä ja joita ei ole nähnyt pitkään aikaan.. Jännää :D


" Tää on mun Stadi; radikaalin täällä
elin nuoruuden - täällä vanhenen.
Tää on mun Stadi; Tavastian stagellakin
bongaan sen: Stadi-fiiliksen..."


Mua vaivaa joku tosi outo tunne, en osaa selittää tarkemmin.
Ehkä myöhemmin sitten, kiitän ja kuittaan o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti