Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

maanantai 20. joulukuuta 2010

Jahas

..Eiköhän tääki sit ollu omalla tavallaan erikoinen päivä.
Ja tietenkin ne kaikki oli ulkona, samaan kellon aikaan,
jopa samassa bussissa. Mua pelotti taas.
Astuin bussiin ja näin sen lämpimän hymyn,
edelleen yhtä lämpimänä. Ajattelin että parempi
jos istuisin mahdollisimman taakse. Se päätti moikata
ja kaikki ajatuksenjuoksu hävisi mun päästä.
Istuin hänen taakseen ja hän kysyi minne menen.
Vastasin ja olin aivan hiljaa, sydän veteli ylikierroksia. Taas.
Pienen hiljaisuuden jälkeen vaihdoin paikkaa. Menin seisomaan.
Laitoin kuulokkeet korvilleni, jopa Ipod oli mua vastaan.
En olis halunnutkaan eristäytyä muusta maailmasta,
en ainakaan juuri sillä hetkellä. Ennenkun hän hyppäsi pois bussista,
se vilkutti ja hymyili, vilkutin takaisin ja sain juuri ja juuri ulos suustani;
"Nähää joku kerta.." Miten ääliöltä seki kuulosti...
"Juu.." Se olikin yhtä vakuuttava kuin minä.

Miten monta ristiriitasta ajatusta mun päähän mahtuukaan.

1 kommentti: