Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Vasen.... vasen.... vasen!

Joopajoo, viikko takana ja vaik kui monta edessä... .__.
Ekan 4 päivän aikana tuli sellanen fiilis ettei selviä,
ei tästä hullukaa selviä. mut tästä tää on nyt lähteny käyntii :D
Tää paikka taitaa oikeesti kasvattaa, ymmärtäny monia asioita,
ja ennenkaikkea.. mä oikeasti KAIPAAN eräitä ihmisiä,
ei sillee että tää pieni ahdistus haittaisi, ainahan mä olen selvinny.
Mut kuitenkin, tänään oli mahdollista kutsua ihmisiä kattomaan paikkoja...
..mutta koska mulla taas ei ollu puhelinta... Ja olen muuten oman joukkueeni
ainut sinkku.. :D Kai mä sit olen se joukon yksinäinen, niinku alikessuki tais sanoa..

Mutta näin, en kerkee tässä enempää kirjottelemaan, pitäs kokoontua ulos ja painua
takaisin kotiyksikköön, huomenna coopper testi ja suksien haku, suksitaa 12km hälvälää...
.....im gonna die..

Alokas Velin kuittaa o/

1 kommentti:

  1. NOH! Mä heitin sulle numeron @ fb. Olisit lainannut joltain puhelinta, hölmö ;<

    Love ya honey, ei sulla ole hätää<3

    VastaaPoista