Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

lauantai 1. tammikuuta 2011

Adventure part 321

Näinpä se uusvuos sit meni, olipa jännä seikkailu :D

Kiitos Miialle, se piristi mua sopivasti seikkailukuntoon,
se tuli meille, juotii ja kuunneltii musaa, kunnes päätettii pompata Cherii.
Siel oli sen tuleva mies, ihan selvästi ;D Kello läheni jo 11 ja päätin kotia lähteä.
Torilla törmäsin vanhaan kaveriporukkaa, tuli outo fiilis...
Mutta kuitenkin, seikkailu alkoi kun pääsin kotia:

Kotiin hoiperreltuani muistin Mikon jättäneen mulle ilotulitteen,
en omista sytkäriä, ja pihalla oli vielä paljon porukkaa ampumassa
raketteja, jotin päätin mennä ulos hakemaan tulta mun rakettiin
(Kuulostipa toi lause oudolta ;D )
Anygay, ulkona ensimmäinen iso aikuisperhe oli  lauma venäläisiä :D
Ei se haitannu, kävin tulta kysymässä, ne osas kohtalaisen huonosti
suomea, joten sönkkäsin niille englantia, jännää.
Sain tulta rakettiin, mutta se oli kai kastunut kun se ei lähteny
minnekkää :D Me sit ulvottii kilpaa siinä vedet silmissä,
mä lohkasin jotain asiaan sopivaa ja räkätys jatkui pidempää.
Siel joku Vladimir tai joku vastaava sanoi että mä oon hauska :'D
Se pyys mua niiden mukaan juomaan ja bailmaamaa, harkitsin asiaa
~5 sekuntia ja suostuin, tietenkin. Eihän ilmaisesta juomista, saatikka
uusista ihmisistä saa kieltäytyä, eihän?

Vladin kämppä oli aivan meidän talon lähellä omaani,
jos se oli sen kämppä, muistaisin hämärästi sen sanoneen
että kämppä on jonkun sen sukulaisen, ne on nyt vain
vierailulla suomessa. Kuitenkin, hetken aikaa siellä juotiin smirnoffia
ja vodkaa :D Ylläri...
Paikalle saapui joku hienosti pukeutunu mies, mukanaan todella
pitkä nainen. Se sano et bileet jatkuu Kouvolassa, tai jossain siellä päin.
Siinä vaiheessa mä ajattelin mennä jo kotia, Vladi sanoi että heillä on kuski
siellä, että kun haluaa päästä pois niin sanoo vaan. No tottakai mä menin mukaa :D

Auto, jolla me kuljettiin muistutti epäilyttävästi limoa, mutta se oli paljon korkeempi.
Auton sisällä oli minibaari <3 Joka tyhjeni jo ennen puoltavälia matkaa :D

Kämppä, jonne päädyimme oli joku vuokrattu kerhotila, iso semmonen.
Siel oli uima-allas, sauna, takka ja muut krääsät, helvetin iso tila.
Ja siellä oli porukkaa aivan sairaasti :D Tanssittii ja biletettii ja~

Yksityiskohtia kertomatta aivan mahtava reissu, all hail to random people o/

Joku soitti mulle tuntemattomasta numerosta joskus ennen 8, kuka tunnustaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti