Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

maanantai 10. tammikuuta 2011

Prepare to War!

En sit nukkunu, ei haittaa... paaaljon kahvia o/
Kamojen pakkaamista, viime hetken hätäostokset jne.
Pyydeltii "tukasta" kuvia, olisin laittanu ellei joku olis syöny mun
kameran piuhaa >:(

Laittelen inttikuvia sitten kun saan ja kerkeän...

- Miltä nyt tuntuu?
Mjaa... Eipä mua kovasti jännitäkkää, neutraali, normaali paniikki alkaa vasta portilla :D

Mulle tuli nyt jo ikävä kaikkea .___.
Funasin et voisin olla siel pidempääki,
jos tähtäis ensin alikessuks...

Mä en vihaa armeijaan lähtemistä, pidän sitä jokseekin mielenkiintosena.
Saa nähdä, mä selviydyn... ehkä... toivottavasti...

...NO HELPOSTI! o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti