Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Suojissa metsien, rannoilla järvien...

Mikähän mua vaivaa, tän on pakko mennä ohi pian...
Katon kummitytön kanssa Kaunotar & Hirviö:tä.
Mä olen kirjoitellut ihmisille kirjeitä, sain tänää ensimmäisen postiin.

"Ja olen jälleen kerran voimakkaampi,
matkaa on paljon, vielä on tekemistä.."

Taitaa huominen alkaa ankeasti,
kasarmilla on aina niin ratkiriemukasta :D

Mä en edes jaksa kirjottää mitään,
millä olis oikeasti jotain merkitystä...

Taoppis kuittaa ja kiittää o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti