Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

maanantai 22. marraskuuta 2010

Enth E Nd

Mä en taas ole vähään aikaan tänne kirjoitellut.
Viikko menny taas nopeasti, mitään hyödyllistä en ole aikaseks saanu.
Taino, olin koiravahtina siskolla, se meni hautajaisiin jonnekki pohjoseen,
800km päähän. Rest in Peace Pekka...

Ava ja Siilisista oli yötä, min seurana,
Katottii leffoja ja Fullmetal Alchemist: Brotherhoodia...

Pikkunen itkusti. se muistutti mua jostain.
En vieläkään tiedä mistä.
Se oli niin pieni ja sulonen ♥

Miksei mulla vois olla oikeeta pikkusiskoa,
mulle annettiin 2 pikkuveljeä. Muttei yhtään pikkusiskoa.
Isosisko on mut... :D

Odotan armeijaan lähtöä,
ja sitä että pääsen pois sieltä.
Voin aloittaa kaiken alusta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti