Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Real thing

Sisällä kasvaa pieni inho, joka odottaa oikeaa aikaa.
Minä en sinällään vihaa ketään, muutamia kyllä ja he sen ansaitsevat.
Olen huomannut olevani enemmän kyynisempi, ärtyisempi, paljon negatiivisempi.
Mikä mulla oikeesti on, mikä mua vaivaa.
En saa yhtää järkevää ajatusta, eikä nekään nyt niin selkeitä ole.
Olen väsynyt kokoajan, en syö säännöllisesti, mikään ei oikeasti kiinnosta..
Tää on aika perseestä, for real.

Hengissä vielä, 27. Huhtikuuta 2011.

Over and out o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti