Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

lauantai 12. maaliskuuta 2011

" Minä olen Jumala, joka hylkää enkelinsä.
Pahan siemen ikuinen, joka itää jossain mullan alla.
Minun sydämeni sykkii ikuisesti kaikkialla,
olen uusi aate, joka muhii jossain vanhan alla.
Lisää maata tarvitsen, sitä armeijani valtaa.
Kuinka paljon armeijani vallattua sitä saakaan..? "

Tyttönen lähtee kohta maapallon toiselle puolelle, miten mä selviän ;______;
Toivottavasti sillon hauskaa, toi on aika ainutlaatunen kokemus.
Ikävä jo nyt, yhy :<
Tää päivä on täynnä ohjelmaa, kohta pitäski jo mennä eteenpäin. kräy.

1 kommentti: