Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

torstai 10. maaliskuuta 2011

Liikaa

Njooooh, taas yks viikko menossa kovaa vauhtia, kohtahan tääki jo loppuu.
Seuraava viikko metsässä, oletettavasti mua nakertaa jo nyt :D
Näin täällä vanhan tutun, joka oli tullu toisesta varuskunnasta tänne Hennalaan
opiskelemaan kuukaudeks jotain lääkintähommaa, sitäkää jätkää nähny 5 vuoteen...

Mitähän mä tähän lisäisin, mulla on pitkästä aikaa hyvä olla,
tosin tiedän että se olotila ei kauaa tule kestämään, mutta kuitenkin.

Toisaalta, mulla on vielä hetki aikaa sumplia asioita, ja miettiä miten
mä sitten aikaani kulutan, asiat on jonkin verran mennyt jo vituilleen,
mut eiks se kuulu asiaan? :D

Mä selviän vielä, RTM Velin kuittaa o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti