Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

keskiviikko 2. marraskuuta 2011

V*tun vihainen päivitys!

Mä en muista,
millon viimeksi olen ollut näin saatanan kiukkunen ja vihanen!

Elikkäs, olen rekrytointifirman kautta paskafirmalla töissä,
jossa mikään ei ole niinkuin pitäisi. Aloitetaanpa:

Aloitin työt viime viikon torstaina, ja Entiöintifirman kaikkitietävä hesalainen mulkkumestari
on tähän päivään saakka jakanut mulle ja toiselle samaan aikaan työt alottaneelle baronalaiselle
töitä. Ei tietenkään ilmottanut että samaa rakennusta auttaa entisöimään joku toinen firma.
Tänään tiistaina, hesan mulkero sanoi että tehtävä jota teemme, menee hänen piikkiin. (noudatetaan tuntilappusuunnitelmaa, jossa tunnit merkitään sille firmalle mille tehdään töitä) ja mietittiin että tietenkin,
kelles muullekkaan? Kysyin sitten minut rekrytoineelta firmalta, että mulla kun lukee sopimuksessa että teen vaan Entisöintifirmalle hommia, että miten pitää toimia kun mestari sanoo että toiselle firmallekkin pitäisi
tuntilappua kirjottaa? Rekryltä sanoivat että niin se menee...

ENSINNÄKIN! Toi vitun mulkero ei ole kertonut siitä toisesta firmasta MITÄÄN, mistä vitusta mä
voin tietää mitä ne tekee? Toiseksi, se ei kertonut että mikä homma menee entisöinnin piikkiin ja mikä sen toisen firman! Jos se tollo olis jo alussa sanonut, että tuntilappuja tehdään molemmille firmoille, niin asia olisi helpottunut heti huomattavasti! Nyt joutuu miettimään että miten niitä tunteja laittaa, kelle ja mistä hommasta!

Vitun VITTU! Huomenna jossei asiaan tule selkeyttä, niin aivan varmasti kuristan jomman kumman "mestarin"
..."Minä olen mestari, minä tiedän ja määrään" kai se sit osaa huomenna sanoa että kumman piikkiin menee noi hommat, mä kirjotin ne erilliselle lapulle ylös. Oikeesti, poltan ton saatanan museon huomenna! >_<

Vituttaa ja kuittaa o/

Haistakaa paska.

2 kommenttia: