Tietoja minusta

Oma kuva
" Dancing on the path and singing; now you got away. You can reach the goals that you have set from now on, every day. There is no way you would go back now, oh no, those days are past. Life is waiting for the one who loves to live, and it is not a secret.. "

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Golden Moments

Uniklubi - Kukka

Pohjalla kun itsensä löytää,
silmäni kauneutta ei nää.
Kun sä seisot kuolleessa pisteessä.
Menettää sen viimeisen toivon.
Tuntuu kuin surulle sanoisi tahdon..
..ja valo löytyy viime hetkillä..

Niin kun me puhjettiin kukkaan,
ensi hetkillä,
Eikä me kuihduttu koskaan,
pimeyden keskellä.
Sulje sun silmät,
anna mun kantaa sut pois..
Sulje silmät,
anna mun kantaa sut pois..

Pimeyteen ei tieni viekään.
Niin kai se on jos kaltaisen löytää..
...ja nyt sä seisot, minun vierellä...

Kun me puhjettiin kukkaan,
ensi hetkillä.
Eikä me kuihduttu koskaan,
pimeyden keskellä.
Sulje sun silmät,
anna mun kantaa sut pois.
Sulje silmät,
anna mun kantaa sut pois...


 Aamulla herätessäni ensimmäisenä kuulin tämän tutun kappaleen,
ja muistelin missä kuulin sen ensimmäistä kertaa.
Ja minkälainen merkitys sillä on ollut, minulle.

Ja elämä jatkuu...

2 kommenttia: